.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مایکروسافت چند سالی است که به معیار استاندارد دستگاه‌های دو در یک بدل گشته است و سایر تولید‌کنندگان نسل‌های متوالی Surface Pro را به عنوان ایده پیش‌ فرض اینکه یک دستگاه هیبریدی تبلت / لپ‌تاپ ویندوزی چگونه باید باشد، در نظر می‌گیرند. اما دور شدن از این ایده نیز بسیار دشوار بوده و تغییرات صورت‌گرفته در چند نسخه اخیر سرفیس پرو هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ عملکرد تقریباً غیر محسوس بوده است. اما برویم سراغ بررسی Surface Pro 6…

در نگاه اول حداقل از نمای بیرونی به غیر از طراحی با رنگ مشکی مات جدید با تغییرات دیگری روبرو نیستیم. Surface Pro 6 بر خلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های هیبریدی مدرن که تلاش شده تا حاشیه صفحه نمایش محصولات آن‌ها به حداقل برسد، هنوز هم دارای حاشیه بزرگی در اطراف نمایشگر خود است.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : Triple Adorable
ت : دو شنبه 29 آذر 1400

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.

این دستگاه از سیستم عامل اندروید 7.0 استفاده می کند و از قابلیت های چند پنجره ای پشتیبانی می کند و این همان قابلیتی است که لنوو در اندروید 6.0.1 استفاده کرد. این قابلیت هنگام کار با برنامه هایی مانند یوتیوب، توییتر، فیس بوک و کروم عالی است. اما وقتی که پنجره های متعدد را باز می کنید نمی توانید به راحتی پنجره ها را تغییر دهید و عملکرد شروع به کاهش می کند.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Triple Adorable
ت : دو شنبه 3 آبان 1400

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی